torstai 12. joulukuuta 2013

kaveripostaus♥

Halooo!

Juu eli aattelin tehä nytte sen kaveri postauksen minkä vissii lupasin tehä ku joku tonne ekaan postauksen kommentoi että tee kaveripostaus. No mähän sen teen alotetaaaaa.(:


Tiia

Mä oon tutustunu Tiian mun veljen pojan kautta. Sillon oli vissii kevättä en oo varma. Olin mun veljen pojan tykönä käymäs niin sitte sen äiti sanoo että mee säki tonne naapuriin ku tuo munki poika on siä leikkimäs yhen pojan kans(eli tiian pikkuveljen kaa) että siä on semmonen tosi kiva tyttöki että voit mennä leikkii sen kans. No mä sitte menin sinne ja se oli tosi outoo ku ei ollu koskaa nähny toista ja eka oli ihan tosi hiljasta mut sit ku meni hetke aikaa nii ei ehtiny ajatella ees mitää ku me vaan puhuttiin ja leikittii :D
Tiia on yks mun parhaimmista ja täkeimmistä kavereista vaikka enää ei ollakkaa nii paljo tekemisissä ):
Oon tuntenu Tiian ala-aste ikäsestä asti. Meillä on ollu ihan turhia riitoja ja myös vähä vakavempiaki mut aina ollaa sovittu ja saatu puhuttua asiat selviksi! Tiian kans mä voin olla ihan normaali oma itteni ja se voi kans, siks meillä on aina ihan tyhmiä ideoita ku ollaan yhes ja nauretaa kaikelle turhalle joita muut ei ehkä ymmärtäis. Meillä on ihan mahtavia muistoja mitä ollaan tehty yhes, jotku on jopa TOSI noloja sellasia ja niille saa aina nauraa ku niitä muistellaa. Tiian luonne on tosi ihana. Mä en kestäisi jos menettäisin Tiian kaltasen kaverin se on mulle tositosi tärkee ja voin luottaa siihe 100%.♥






Tiiti (Julia.W)

Tiitin mä oon tutustunu joskus kans ala-aste ikäsenä mun harrastuksen kautta. Se halut tulla alottaa cheerleadingin Karijoella niin se tuli sitte meidän harkkoihin kokeileen ja siitä päivästä lähtien ku se tuli me ollaan oltu kavereita. Meillä oli aina kauheet suunnitelmat kuinka se tulee meille joka toinen vklp ja mä meen niille joka toinen. Ja sit me kuljettais aina yhessä harkkoihin. Meillä on myös ollu riitoja ja ne on yleensä päättyny siihen että ei puhuta hetkeen toisillemme. Mut  aina me ollaan saatu puhuttua kunolla ja sovittua kaikki asiat ja oltu taas kavereita. Tiitillä on tosi voimakas persoona ja sille ei vaan voi pistää vastaa :D Sen kans on aina ihan sika kivaa ja me keksitään ihan tyhmiä juttuja esim että mennää rivitalon katolle hyppii ja liu'utaa sieltä alas..?:D Senkans mulla on parhaimpia muistoja mun elämäs! Mä en voisi elää ilman sitä se on mulle niin tärkee ihminen se osaa autaa jos joku on vialla ja se kuuntelee. (: Mä luotan siihen ihan täysin ja voin kertoo sille asioita jotka pystyn sanoo, kaikkia en sano kenelekkää. Mä en halua menettää tätä ihmistä ikinä !♥






Anette

Aneten oon tuntenu suurin piirtein 1½ vuotta. Mä tutustuin Anetteen Tiian kautta ku se tuli Tiialla käymää joskus kesän lopuu puolilla. Mä seurustelin myös aneten kanssa melkein puolivuotta, mut sit me erottii. Anette on mulle silti tosi täkee kaveri ja yks parhaimmista. Aneten kans mä voin olla ihan täysin oma itteni. Sen kans ei tuu ikinä tylsää, me ajellaan yleensä tosi paljo ja tehään ihan tyhmiä asioita. Kerran me ruvettii seuraa yhtä mopoautoo ihan persees kiinni vaikka kuinka kaua ympäri kylää. Voin sanoo ihan rehellisesti että tää ihiminen osaa piristää aina sen juttuja ku kuuntelee nii et voi olla nauramatta... :D Mä oon viettäny mun parhaimpia hetkiä tämän ihmisen kans monesti ! Mä voin puhua anetelle ihan kaikesta mistä pystn puhumaan, se on hyvä kuuntelemaan ja neuvomaan. Meilläki on ollu niinta kuuluisia kaveri riitoja mut neki ollaan aina saatu sovittua ja puhuttua monen mutkan kautta :D En haluisi menettä tätä ihmistä koskaaa!♥




nyt niiiit ehdotuksii mitä tänne kirjottaisin (:!!

Seee Ya! <3nipa








2 kommenttia:

  1. eeikä nipa, ihana teksti! :') <3
    ja tee videopostaus ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih (:<3 joono kattoo jos kehtaan tehä :D ja saa ehdotella muitaki juttuja mitä voisin tehää :D

      Poista