tiistai 10. joulukuuta 2013

Cheerleading♥kisaviikoloppu

Moikkkaa!

Juu sori tää kisaviikoloppu postaus meni vähä myöhälle ku en saanu kaiikkia kuvia koneelle heti viikolopun jälkeen ja nyt sitte vasta sain. Eli olin tosiaan viikoloppuna Helsingissä SM-kisoissa sennujoukkueen kanssa. Matka Helsinkii kesti jonku viistuntia en toki oo aiva varma ku en kelloo niin sillai kattonu. Kisat kesti nytte tosi kauan ja palkintojen jako oli vasta puoli kaheksan illalla, toki se johtu varmaan siitä että ne on ollu yleensä kaks päiväset mun muistaakseni. Lähdin sinne perjantaina ja tulin la-su yöllä kotiin joskus kahen-kolmen aikaan muistaakseni. Kisat meni hyvin vaikka vähän pudotuksia tuliki (: Kuvia mulla on jonku verran niin en jaksa sillei mitää kertoo kuvat kai puhuu puolestaa :) Ja tosiaan ite en voinu vielä kisata koska mulla murtu nilkka vähä enen sm.karsintoja jotka oli tampereella. En siis kisannu karsinnoissa enkä nyt olleissa sm-kisoissakaa. Olin vaan joukkueen mukana kisoissa(: 

See Ya! <3Nipa

pyrtsiä ennen kisasuoritusta

stunttipätkän harjotteluu ennen kisasuoritusta.

stuntti sarjan harjotteluu

koko joukkueen vaa'at

koko joukkeen stretsit



huudon iso-A


palkintojen jaossa stunttailua ja mä nostan tossa oikeen 
puoleisessa kuvassa vaikka oon nousija :D ok oon ollu nostajakin


siis oumagaad mis mun paikka on..

melkein koko joukkue yksi puuttuu

kauhajoki tiiimi



                                                                                   kaaaaauhajokiset ^^^^^^              
              sussu ite poseeraamas                                                                  siä oli tollasta ruokaa iha hyvää !

pari minuuttii ennen kisa suoritusta!!


kisa rusettti !♥

rusetti joka oli mun pääs lainasin mun rusettia joukkue kaverille

turkoosi!, hopea!, silver sharks !!

kisa suorituksen vaa'at

                         kahenpohjan lippe                                     sussu ahkerana kisooos xd
........ se on sussu vaaa

näki myös vanhjoja joukkuelaisia (:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti