keskiviikko 18. joulukuuta 2013

it's forever

Haai(:

Jooo eli joku silloin pyysi multa että kertoisin mun synttäri yllätys päivästä tänne blogiin(:
Mä ajattelin että no mä saan ne kuvat pian ja teen sen postauksen... No mä en ikinä saaanu niitä kuvia nopeasti ja sain se tällä viikolla vissiinki nii nyt saan vihdoin tehdä sitte sen (: Eli 3.12 (oikee synttäripäivä on 5.12) mä menin kauhajoelle ja mua odotti sit siä ylläri minkä mun kaverit oli järjestäny. Siihen  ylläriin kuulu semmosia vihjeitä mikkä oli aina kirje kuores ja niitä kirjekuoria oli sitte ympäri kauhajokee mun kavereilla ja mun piti aina siitä vihjeestä päätellä missä seuraava vihje on. Mun piti lukee jokanen vihje ääneen koska se koko päivä kuvattiin videokameraalla Jokaselle vihjeelle oli oma tehtävä, ja aina ku olin suorittanu sen tehtävän minkä ne oli sanonu mulle niin sain uuden vihjeen ja semmosen kuvan mikä mun piti liimata sellasen isoon pinkkiin kartonkiin ja siihen aina sen vihjeen antaja sai kirjottaa mulle jotaki. No lähettiin sit sinne mihin se vihje käski ja mitä mä oli pääättäny missä seuraava vihje on :D No mehään ajeltiin edes takasi kauhajoella ja pitkin ja poikin ! Ajettiin siinä samalla sitte ojaanki xd Ei onneks käyny kuinkaa! Niitä vihjeitä oli 7 jos oikein muistan ja niitä vihjeitä oli mm hallilla oli kaks, ansulla oli yks, Anetella oli kaks, sotkassa oli yks, Marskilla oli yks ja siinä ne tais ollakki (: No viimmenen vihje oli sitte siä sotkassa ja siä mä sain sitte vähä lisää tietoo että mikä mun lahja vois olla ja sain vihjeen siä etä mihin ollaan menos ja nyt mun pitää laittaa huivi silmille..Siis se matka ku mentiin sinne tatuointi liikkeeseen kauheeta ku autos istuu silmät sidottuna ja mutkanen tie ja se tuntu niin pitkältä ku ei ois jaksanu odottaa että koska mä nään missä me ollaan ja aaa :D No me päästiin sinne liikkeeseen ja sitte mulle työnnettiin lappu käteen ja piti lukee se ja siinä luki mun äitiltä että se on antanu luvan ottaa mun semmosen pienen timantti tatuoinin ja olin aiva siinä vaihees että mitääää ette te oikeesti selvii tästä mä niin kostan tän teille :D Mut oon nniin onnessani viäläkin tästä tatuoinnista että ei huhhu ja ää ihanaa vihdoin mulla on jotaki mistä oon kauan haaveillu ! (: No niitä kuvia ei ny hirveesti oo muutaku yhdeltä vihje pisteeltä jossa mun piti pukea nolot vaatteet päälle ja ne meikkas mua ja piti esittää mahdollisimman tyhmää ja noloa ja ne sitte otti kuvia .. :D mutta eiköhän tää postaus ollu tässä toivottavasti jaksatte lukee ja saa tulla kyseleen lisää tosta päivästä ku voi olla että oon unohtanu jotaki tosta ! (: Voin taata naurun noille kuville ! Muttaa tähän viä että mulla oli kyllä yks ihanimmistä ja hauskimmista päivistä ikinä ja maailman parhaat
synttärit oli ! kiiiitos ihanat ♥

tossa on vielä se mun tatuointi minkä otin jos jotku ei vielä oo nähny (:











nää kuvat on jotain niin.... ihanaa xd

++++ ehdotelkaa postaus ideoitaaa !(:
See Ya! <3Nipa

1 kommentti:

  1. Sinut on haastettu
    http://ronjaalexandraaws.blogspot.fi/2013/12/joulukalenteri-luukku-14-haaste.html

    VastaaPoista